Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaa..

Som vanligt så ska allt skita sig,, får väl låta bli kryssningen jag då..
Det har löst sig ändå!! :D

dagen har varit sådär..
var till Helen & Henkan några timmar och det var jättekul, skönt att umgås och ha nån att prata med & kul för barnen att leka!

Sen gick vi hem, gjorde mat och åt..
fick världens huvudvärk och sen dess har jag mått dåligt, känner mig febrig och allmänt konstig.
Jag hoppas verkligen inte att det är nå skit på gång, vi har varit friska länge nu och jag hoppas det fortsätter så.

Försöker få Hugo att sova men han vill inte riktigt..
massa ungar ute som skriker så han kan väl inte slappna av.


Nä jag ska nog gå och lägga mig, får lägga han i min säng så kanske han somnar..
god natt hej!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback