Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jag vetifan..

Jag spelar ett spratt med mig själv tror jag, jag gör mig själv förvirrad, jag vet ingenting känns det som :p
Skulle vilja ha ett tecken så jag vet vad som är på gång liksom..


Idag har jag städat.
Ronny tog barnen med sig till Färnäs,
men Hugo mådde inge bra, så dom kom hem..
Han gick och lade sig och grät på en gång dom kom hem, han var kokhet,
jag kollade och han hade 39,1 i feber..
Igår gnällde han över att han hade ont i fötterna, benen och magen,
men han somnade till slut och det verkade gå över.

Han fick en Iprensupp, och febern gick ner. Men han fick MASSOR av prickar eller utslag, dom kom upp på bara 5 minuter, nästan fulla ryggen..
man blir så nervös, han brukar nästan aldrig va sjuk nu för tiden så man vet ju inte riktigt vad man ska göra när han blir dålig.
Tvillingarna blir nästan aldrig sjuka heller så jag är ovan.

Syrran  & mamma var här iaf, det är tur man har mamma ibland! Henne kan man fråga om det mesta :)
Men jag googlade lite, och Nässelutslag var det som verkade stämma..
Han mådde ju bra allmänt, så det kan ju inte ha varit nåt farligt liksom.
Sen efter 30-60 minuter så har prickarna blivit mycket färre & mindre.

Jaja, vi får se hur det blir men jag hoppas det bara va nå tillfälligt.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback