Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kära mor..

Vår jävla dammsugare gick sönder här om dagen..
så surt, jag som dammsuger flera ggr om dagen,
det GÅR INTE att inte dammsuga när man har en Hugo som springer ut & in och drar med sig sand och skräp, 3 katter som också drar med sig lort in, och tvillingarna som äter och spiller och det blir smulor överallt osv..
blir tokig alltså.
Har inte råd att köpa ny förräns löning heller.. så tur iaf att mamma kunde komma hit en sväng idag och hon tog med sig deras så jag kunde dammsuga lite.

sen har jag haft tvättid idag, har tvättat mattor och sånt.

Nu funderar jag på vad vi ska göra för middag idag,,
har köttfärs, men inga tillbehör till köttfärssås.
får se vad jag gör för någe :p

Nu är det liv på Max så måste gå :P

hej.




Kommentarer
Postat av: mamma till adam och jacob

ååh tack =) alltid lika roligt att höra och ja kan inte annat en säga det samma =)

2011-07-16 @ 21:34:46
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback