Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sorry!

Sorry alltså men har haft fullt upp så har inte kunnat skriva nåt.
Igår var följde jag & Hugo med min mamma till Falun,
syrran bor ju utanför Västerås och vi skulle mötas i Falun och byta bil,
hon har mammas och hennes var här hemma på lagning.

Jävla krångel bil säger jag bara :p vi kom till Falun men kom knappt hem, generatorn va paj.
Tur att Falun bara ligger en timme härifrån så ena brorsan kom och hjälpte oss,
sen åkte vi till Borlänge till Biltema och köpe en ny generator som brorsan bytte på plats,
sen funkade bilen perfekt :)
Då hade syrran redan åkt tillbaka hem och lånar mammas bil några dagar till.

Så det var tur att vi var alldeles utanför mormor och morfar när bilen gick sönder, och inte mitt ute i skogen eller nåt :p Hade inte varit så roligt att vänta där flera timmar med en rastlös Hugo!
Men vi åt lite och Hugo satt och målade hos mormor och morfar,
dom var såklart jätteglada över att det blev som det blev så vi vart kvar längre :)

Kom hem vid 20 tiden igår kväll,, sen åt vi och sen var det läggdags..
Var så himla trött.

Upp imorse och duscha, sen ner på stan med mamma och fixa lite grejer,
bla: in på bolaget och köpa nåt mumsigt till bussresan imorrn ;)
Måste ha nåt för att lugna nerverna haha ;) jag blir alltid så nervös när jag ska göra något där det är mycket folk.
Och för att göra resan roligare :p
7 timmar med buss är ju inte så himla kul annars :p

Har tvättat och fixat det jag ska ha med mig,
bussen går 8.45 imorgon.
Vi ska alltså på kryssning till Helsingfors, kommer hem på Måndag.
Ska bli sååå kul!!
Jag känner på mig att det kommer bli lyckat som bara den :D


Hugo har lekt med Rebecka idag, dom är så söta :)
Hennes pappa är också rätt söt ;)

Jag har varit tråkig och städat uppe, hoppas det ser okej ut när jag kommer hem igen ;p
Här nere måste det städas varje dag iallafall så det är som det är..


Nu ska jag ladda mp3n med musik ifall den behövs på bussen imorrn, lite musik är ju alltid nice!!

Får väl se när jag kan uppdatera igen,
men annars får ni ha en superbra helg så hörs vi i början av veckan!!
Puss & Hej










Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-07-29 @ 21:07:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback