Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tomteland

Hej!
Igår, hmm vad gjorde jag igår?..
just ja vi handlade, städade & greja som vanligt, fick besök,
sen minns jag inte..
fixade naglarna på kvällen..

Idag har jag & Hugo & min mamma & brorsan varit till Tomteland :)
Det är supermysigt där på vintern, men massa skoj nu på sommaren också, inte bara tomtar å sånt.
Det var välbehövligt för Hugo att få va med mammsen utan småbröderna,
och att vi alla riktade uppmärksamhet på han liksom.
Han hade jätteskoj :)
Och han tyckte det var jättekul att leka med morbror Andreas :)

Vi hade tur med vädret också, var jättefint & soligt hela tiden!

Vi gick och kollade i Avliden, staden där Helge bor tror jag :p
Sen titta på olika djur, hälsa på hästarna som man kan åka runt med,
det är Bella & Pelle, mammas gubbes brors hästar är det.
Sen åt vi glass & drack kaffe, mamma köpte lotter och vann ett sött gosedjur till Hugo.
m.m..

Sen hade vi en Hugo som var lite tröttis på vägen hem,
han såg helt slut ut :p

Lägger ut lite bilder sen på allt.


Sen här hemma så har vi städat ur & gjort rent skafferiet,
gjort mat, ätit..
rengjort uppe på altan, alltså under plankorna, på plåten, SÅÅ SKITIGT! Usch.
Men nu känns det mycket fräschare där ute :)

Sen duschat.

Nu ska jag fixa en grej sen se på tv.

Hoppas allt är bra med alla!
Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Jadu, haha..fråga mig inte x) Det var J som hade tur bägge gångerna :D haha..



Ah, vart bor dina morföräldrar då? ^^

2011-07-22 @ 05:35:28
URL: http://mammah.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback