Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktiga pojkar!

Har börjat fundera på kalaset, vad vi ska bjuda på osv.
Blir även frustrerad över att jag inte har fått iväg inbjudningskort till alla än!
Bajs, dom fyller liksom om typ en vecka.
Jag har fasiken inte hunnit göra alla, har fått iväg några iaf, men till er andra så får det nog tyvärr lov att bli sms eller nåt..
Jag önskar att dagen hade mer tid!!
Är ingen idé att försöka fippla med nåt sånt sent på kvällen heller då ögonen går i kors av trötthet.
Jaja det är som det är..

Max & Vincent har gjort så mycket framsteg den senaste tiden,
nu går dom mellan en möbel till nån som står bredvid,
dom tar steg utan att hålla i nånting typ 4 steg
dom kan ställa sig upp mitt på golvet utan stöd osv.
Det gick fort när dom väl började att sätta sig upp, sitta utan stöd osv för nån månad sen. :)
Jag trodde dom skulle va lite sena, eftersom dom är en månad för tidigt födda,
det brukar ju bli så.
Men men :)

Dock har dom inte fått några fler tänder än, dom har bara 2 var :p
kanske blir tandlösa haha :p
Nej då, det kommer nog.. allt kommer i sinom tid.
Vissa barn får ju inte tänder förräns efter 1 år, det är så olika det där.
Och det får ta tid, man ska fan inte stressa på barn, dom utvecklas i sin egen takt när dom är redo för olika saker.. inte för att man kan stressa på tänderna att komma fram :p
men med annat.


Jaja, imorgon är det iaf en vecka tills dom fyller 1 år!
Mina bebisar blir 1 år! Stora killarna ju!
Gud va ovant att inte ha små bebisar nåt mer haha,
måste skaffa fler ;)
Nädå men jag vill gärna ha fler!


Haha inatt drömde jag världens konstigaste dröm,
jag vaknade av att jag låg och skrattade och Ronny frågade vad som var så roligt :p
Till och med han vaknade, han är skitseg på att vakna :p


Nej nu ska jag dammsuga, igen :)




Idag är det begravning för Helen,
mina tankar går till er!!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback