Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix.

God kväll :)
Ikväll har jag roat mig med att putsa fönster ;)
Iaf några, tvillingarna sover och på övervåningen gör jag imorgon.
Måste köpa mer fönsterputs, fönsterputs + tidningspapper är det bästa!
Det blir inga ränder & skinande blankt.

Imorgon MÅSTE jag plocka rabarberna också, eller är det för sent nu?
Jag glömmer ju bort det hela tiden.

Till middag idag åt vi tacos, det var gott. :)

Imorgon är det midsommarafton.. vad ska ni göra?
Vi ska inte göra nåt speciellt vad jag vet hittills,
syrran kommer hem i helgen iallafall så vi får se om vi hittar på nåt med henne,
det är ju ett måste nu när vi inte ses så ofta. ;)


Jag blir så full i skratt ibland, Hugo säger så söta saker,
för någon vecka sen när vi var ute och gick, så sa han helt plötsligt
"Titta vilka vackra blommor!"
Vackra? det lät liksom så vuxet.
Vår lilla stjärna :)
Han charmar alla jämt, alla älskar han :)
Ibland glömmer jag bort hur liten han egentligen är,
han fyller 4 i oktober, men ibland känns han så stor så man kan tro att han är flera år äldre.

Han har blivit väldigt nyfiken på pojkar och flickor, och skillnaden om ni förstår vad jag menar ;p
Snoppar & framstjärtar haha :)
Jag vet liksom inte hur jag ska hantera det,
vad säger man när han håller på med snorren? Haha, det är ju helt naturligt
men han förstår ju inte. :p
Likadant med rumpan, han är ju i en kiss och bajsålder och pratar bajs och kiss och prutt hela tiden.
Igår drog han ner byxorna, ställde sig framför mig och böjde sig fram
och sa "titta mamma" och så pekade han på sin rumpa hahaha.
Jag blir så full i skratt ibland, toker.
Det är väl sånt dom ska gå igenom men man blir ju lite chockad ibland haha :p

Är flickor likadana? eller är det en pojkgrej? Jag vet ju inte, har bara pojkar ;)

Ibland önskar jag att man hade en instruktionsbok om vissa beteenden hos barn :p

Jaja nog om detta snuskeri.
Nu ska jag se om det är nåt kul på tvn!

Puss & kram & klapp på stjärten ;)

Kommentarer
Postat av: Elise Andersson

har tre tjejer och två pojkar och skulle definitivt säga att killarna har varit mycket mer intresserade av de "förbjudna" sakerna ;-)



Så länge han behåller byxorna på när ni är ute bland folk så är det nog lugnt, det går ju över.



kram.

2011-06-23 @ 22:55:34
URL: http://eliseochbarnen.bloggplatsen.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback