Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Häärligt

Idag är det superväder! Jag & Max & Vincent tog en promenad till leksaksaffären,
köpte presenter till dom & till Elias som fyller 1 år nästa vecka! :)
Köpte massa kalasgrejor också, och tårtgrejer å sånt..
det blir fan dyrare än vad man tror :p
Får leva på nudlar resten av månaden, hehe nej då, men allt för våra sötnosars skull!

Sen medans tvillingarna sov så var jag & Hugo hos Gerda,
hennes barnbarn Nils & Linus var där, Hugo brukar leka med dom och idag badade dom (vad annars denna fina dag?) Gerda har en stoor pool, så det är skoj :)
Hon frågade om inte jag & Hugo ska med till Turkiet i September,
jo det vore ju fantastiskt! Men det har vi knappast råd med..
dessa pengar alltså, usch vad dom förstör.
Vi får ta en tur nån annan gång :)

Nacken känns bättre idag också, hade typ nackspärr igår, ont som sjutton och kunde knappt vrida huvudet.


Nu står lasagnen i ugnen och vi ska äta om en stund.
Ska iordning en sallad också..

Sen får det nog bli innemys resten av dagen,
känner att det har blivit nog med sol för både mig & Hugo.



Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Jo det var ganska svårt i början men man lär sig språket relativt fort men man måste tänka när man pratar hela tiden haha :P Var därifrån Januari till Juni slutet av Juni :) men är hemma i Sverige nu igen :)

2011-07-02 @ 15:18:45
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: simone

Fint porträtt där :)

2011-07-06 @ 10:48:17
URL: http://simoneh.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback