Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jajjamen

Ett beslut har tagits, jag tänker inte gå ut med det var det är utan det märks helt enkelt..
vissa vet och jag hoppas ni kan respektera och inte berätta för halva världen.

Det känns bra, jag känner mig lättad på nåt sätt.
Jag ser ljust på framtiden, trots att jag ibland får bakslag och nästan ångrar mig,
men det är bara att inse att det går inte längre, det funkar inte,
det blir bara värre och värre och det är inte bra för någon.

Det känns så skönt att jag har vissa jag kan prata med om detta,
som varit med om samma sak som förstår mig & hur det känns.

Nu jäklar ska det bli ändring här, nu ska vi gå upp upp och livet ska bli mycket positivare.


Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Vad det än är så hoppas jag att det blir till det bättre :) Du är värd att må bra och hur kämpigt det än blir så kommer du säkert klara det kanonbra :)

2011-06-25 @ 20:31:16
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: E ♥ Aspelin

Svar; Ja fy, nu på kvällen var blodtrycket 165/110 och ändå äter jag blodtryckssänkande. Skitmysko sjukdom det här. Jaaa, vet du vad - jag går runt och snorar och gäspar som bara tusan, förvärkarna kommer mer och mer så jag hoppas som tusan att det är över snart ;)



ja, jag hoppas vi slipper avd. 33, men eftersom att hon fortfarande är så liten så kanske hon hamnar där ändå enligt en barnmorska. Fast jag tror inte det :) På torsdag går jag in i vecka 38 (37+0) och då är ju bebisen färdigbakad :)

2011-06-25 @ 20:34:18
URL: http://emelieaspelin.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback