Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Koonstig dröm.

Usch inatt hade jag en så konstig dröm,
jag låg i sängen och tittade ut genom fönstret, och såg att det kom en typ orkan/tromb eller va man säger.
Och jag kunde inte röra på mig, jag kunde liksom inte ta mig ur sängen utan bara låg där och såg att den kom närmare och närmare.
Såna drömmar är inge roliga! :/

Jaja, det var bara en dröm iaf :p

Haft en slödag hittills.. somnade skitsent inatt, R var ute och åkte runt och kom hem sent..
Idag ska han va chaufför till Vansbro, så han lär väl komma hem sent inatt igen. SUCK.
Jag hatar att gå och lägga mig och veta att han kommer hem,
alltså då ligger jag bara och lyssnar och kan inte somna,,
varje bil som åker förbi så "åh det kanske är han", och då blir jag glad, för det betyder att jag kommer få somna! (kan ju inte sova så bra när han är ute...)
Det är skillnad om jag vet att han inte kommer hem, eller om jag vet en tid då han ska hem.

Jag hoppas Hugo somnar snällt ikväll, så jag kan titta på film och kanske lyckas somna i soffan iaf.


Nej nu ska jag ta en kopp kaffe, mammsen skulle nog hälsa på en sväng idag, alltid trevligt med lite extra sällskap! :)



Våran lyckade familjefotografering när tvillingarna bara var några veckor gamla :p


FiningHugo här om dagen :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback