Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite irriterande.

Sitter och försöker logga in på mina sidor på apoteket så jag kan se om jag har recept kvar på medicinen men det funkar ju inte, ååh irriterande.
Får väl ta en promenad till Apoteket innan vi hämtar Hugo sen då..

Imorse åskade det litegrann, Hugo vågade knappt gå till dagis :p
Men det gick bra ändå.

Igår var det fullt upp, jag satt ute endel, måste passa på medans det väl är sol,
pojkarna var med sin pappa, eller ja Hugo går ju som han vill..

Fick lite besök då och då också :)

och jag fattar inte varför mina mobilinlägg inte kommer fram!

lite irriterad är jag fan idag.

och så funderar jag på dessa jävla pengar, usch, tänk om man vore rik, vad skönt det hade varit!


På torsdag åker Ronny också, och kommer hem på söndag.
Undrar vad jag & pojkarna ska hitta på i helgen då?..
Jag är ju van att va själv med dom men gud va tomt att inte ha nån vuxen att prata med,
speciellt på kvällen när barnen somnat.
Ovant kommer det vara ja, men samtidigt nyttigt.
Det är bra att va ifrån varandra lite.

Om ca 1 1/2 månad firar vi 6 år föresten ;)

Nej nu måste jag torka snor, Max har blivit jättesnorig..

Jaja, hej hej..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback