Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Poff

Tänka sig, alla 3 barn sov till 8 idag :)
Jag hann gå upp och sätta igång bolibompa åt Hugo sen small det till,
det lät fan som blixten slog ned i huset :p
jäkla hög åska!!
Var samma igår eftermiddag/kväll, det lät verkligen högt, fast det var en liten stund mellan blixten och åskan så den va nog inte så nära ändå.
Jag & Hugo delad på en kebabrulle igår, fast han är ju så kräsen och vägrar äta nåt nytt eller nåt annorlunda, som vi inte äter så ofta..
Tråkmåns :p
Tvillingarna är då hittills inte lik sin storebror, dom verkar tycka om att äta och dom kan äta massor. :)
Jag hoppas det håller i sig, vore kul med barn som VILL äta :)


Ikväll kommer pappi hem, jag har en Hugo här som saknar sin pappa.
Tvillingarna verkar inte förstå så mycket, Ronny är ju inte hemma så ofta ändå annars så det är väl inte såå annorlunda för dom, men Hugo förstår ju mer..

Fick ett sms inatt om att kameran är trasig, ännu mer trasig än vad den var..
då funkade den iaf, får väl se om den är helt paj nu :/
Men men, får väl köpa en ny sen..


Nu ska jag ta en kopp kaffe,, har ont i huvudet idag också, inte kul!

Puss & hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback