Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

uusch

Usch vilken tråkdag..
har mått jättekonstigt, mått illa som sjutton och varit jättetrött i hela kroppen..
Tur att pappan jobbar förmiddag så han slutade vid 14 och kunde ta över så jag fick vila..
nu mår jag bättre.
Och såklart för att man säger att man mår illa så frågar folk om man är gravid :P
Men nää, inte vad jag vet om iallafall :p
Man kan må illa ändå, ;)

Har så mycket jag vill göra, så mycket som ska göras.
men ingen lust alls, vet liksom inte vart jag ska börja.

Vill umgås, saknar så många vänner!!

Längtar iaf tills på tisdag, då ska jag till frissan,
då är det min tur att bli lite ompysslad :)
Spännande att se vad hon säger om mitt hår,
jag har ju inte klippt mig på.. jaa några år typ hehe.
Jag har bara toppat håret på mig själv, har ju så lockigt och fluffigt så det syns inte om det blir snett :p


Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar;

Yes det gjorde vi ^^ kanske inte jättemkt men lite fint fann vi ^^

2011-06-15 @ 20:55:00
URL: http://mammah.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback