Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Feber..

Ja Hugo har mått lite bättre idag..
igår hade han 39,5 , idag har han haft runt 38.6.
Så vi får hoppas det fortsätter nedåt :)
Jag har också känt mig jättekonstig och febrig.
Hoppas jag bara inbillat mig, orkar inte bli sjuk!

Sitter och tittar på tv, som vanligt denna tid så bläddrar jag mellan Ullared & Familjen Annorlunda.
Hatar när det är program på samma tid!
Imorgon börjar Desperate Housewives! Och på Onsdag börjar Greys!! :)
Jippii :)


Nu ska jag lägga ut massa på tradera,
så man får in lite extra pengar.. är tokfattigt som vanligt veckan innan pengarna ska komma..
tänk om man kunde vinna lite pengar, så man kan njuta av livet nån gång.
Nog finns det mycket man kan njuta av som inte innebär pengar,
men nån gång skulle det vara kul med nåt annorlunda.
Barnen har så dom klarar sig, kläder, mat, blöjor osv.. (bäst att påpeka det så ingen kommer med nån dum kommentar)



jaja, vi höres.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie - mamman som älskar vitt

Ja, är riktigt nöjd =)

ha en fortsatt bra dag

2011-03-15 @ 14:26:23
URL: http://njutensmula.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback