Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Filmhelg!

Ja denna helg är lugn & skön.
Nu är det Ronnys tur att va ute och flänga.
Igår åt vi tacos & myste framför tvn, sen när barnen sov tittade jag på film i min ensamhet,
hur skönt som helst.
Är inte så ofta man hinner se på film, jag säger jämt att jag ska, men det blir aldrig av,
antingen blir jag för trött eller så är det nåt barn som krånglar..
men igår såg jag iaf på denna..



Den var bra, man minns såväl hur allt var när man var i den åldern och gick i skolan..
det var ju några år sen, usch vad gammal jag känner mig :p


Ikväll tänkte jag se dessa, eller iaf en av dom..





3 av mina favoritskådespelare!



Vad gör ni denna lördag?
Många som ska ut ikväll antar jag, iaf här i Mora..
imorgon är det vasaloppet, så den här helgen är det väl proppat med turister överallt,
tur att jag inte ska igenom mora, är ju kaos. usch.
Jävla vasaloppet bara förstör :p
Tur att vi bor på rätt sida av stan, så vi inte behöver åka igenom!

Ha de bra, puss & hej

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

Sv: åhh tack så mycket :D det värmer!!

Att starta företag är inte lätt och det är lång väg tills man nått sitt mål, men det är bara att kämpa på ;) Allt går bara man har viljan ^^



allt bra med dig annars då tjejen? :)

2011-03-06 @ 15:23:43
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback