Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Härliga Fredag..
Fast idag har det varit lite trist, det bara snöar och snöar.. visst, det är mars och vi ska väl inte räkna med nåt annat redan nu.
Men ändå, jag längtar såå till våren & sommaren!!


Jag & Hugo åkte med min kära mor och handlade.
Ronny var hemma med tvillingarna, blir enklast så..
allt blir dubbelt så krångligt med tvillingar :p

Skönt att handla i lugn och ro också.. Ronny är inge rolig att handla med :p
Så nu har vi typ fulla kylen & skafferiet iaf.
Är så skönt nu när tvillingarna kan äta välling från 8 månader,
ett 30 liters paket kostar ca 132 kr.
Ett sånt där litet paket kostar ju ca 45..
så typ 2-3 paket kostar lika mycket som ett storpack med 8 st eller va de är.
MYCKET BILLIGARE!
Och skönt att inte behöva köpa ersättning nåt mer, dom kostar ju typ 63 om jag minns rätt.
Det går åt som smör i solsken kan jag lova,
nu har jag verkligen märkt hur dyrt det är med tvillingar. :p
Barnbidraget försvinner POFF :p

Jaja, mat måste dom ju ha.

Sen har vi myst med tacos & tittat på Wall-E med Hugo.
Nu ligger han i sin säng och tittar på Bärgarn, lär väl somna snart.
Max & Vincent sover.

Jag fick min födelsedagspresent idag också :D
En symaskin :)
Tack älskade mamma, och Hans som också ville vara med på det!!



Nu ska jag kolla aftonbladet och kolla lite vad som händer & sker där borta i Japan :p

Hej hej..

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

haha det ser så avancerat ut, våra småpizzor:P men i ärlighetens namn är det färdig pizza deg, inköpt tomatsås och lite klippt skinka och färdigriven ost!:p haha men jääävlar va gott det blev!!

2011-03-18 @ 21:11:05
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man får väl barnbidrag för alla barnen ,ibland låter det som att det inte är så i dina inlägg.

Är ju egentligen lika dyrt med en bebis som äter ersättning/välling , för dom får ju 1050 kr i barnbidrag precis som alla andra får för varje barn + flerbarnstillägget ?

Ingen elak kommentar från min sida , men tycker det låter lite roligt ibland ;)

2011-03-18 @ 23:39:43
Postat av: Hanna

Svar: Ja det är aldrig roligt när det är för mycket människor. Jag brukar inte ha det speciellt jobbigt med sånt, men när man är gravid, trött och har hormoner som spökar...vill man helst vara ensam när man handlar. haha

2011-03-19 @ 07:52:15
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback