Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

God morgon!
Ja snö ja,, det känns verkligen som vinter igen när man tittar ut,
typ som december.
Fast det är mitten på mars, nu hoppas jag att snön snart är slut och att våren kan komma!!
Hugo är glad iaf, så länge han kan åka pulka / bob så tycker han det är kul :)

Har lämnat han på dagis, sitter och väntar på att vi har tvättid.
Sen måste jag baka lite, nå kakor, sockerkaka och nåt mer tills imorgon.
Tur att Ronny är ledig idag så jag får hjälp med barnen!


Annars då,, hmm jag vet inte.
Livet rullar på.
Jag mår ganska bra psykiskt, har inte varit sådär deprimerad på flera veckor nu,
vilket är OTROLIGT SKÖNT!!
Herregud, vad dåligt jag mådde då.
Nu när jag mår bättre så kan man reflektera över hur det var då och inse hur skit allt verkligen var.
Tur att man inte gav upp, nej man måste kämpa här i livet, inget kommer gratis,
det tjänar liksom inte till att gnälla, man måste förändra saker själv för ingen kommer göra det åt en. Så den dagen jag tog mig i kragen och bad om hjälp är jag så tacksam över!

Nu för tiden har mina barn (oftast) en glad mamma, som kan hantera allt lite bättre.
Och nu känns det som att det är jag som har övertaget över Hugo,
när han är sådär trotsig..
förut har jag verkligen inte orkat tjafsa och sådär,,
men nu känns det som vi är på rätt spår.

Jag känner verkligen att 2011 kommer vara ett bra år!
Förändringens år.

Visst, jag har fortfarande ångest & panikångest,
men jag kan hantera det bättre och det är INTE lika ofta som förut.
Det är nog nåt jag får leva med, men bara man lär sig hantera det så är det ju "okej".

Jaja slutbabblat om det nu :)

Nu ska jag göra iordning all tvätt!
Hoppas ni får en bra Fredag!
Puss


Kommentarer
Postat av: KB

GRATTIS PÅ 25 -ÅRS DAGEN EN DAG I FÖRSKOTT.

HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG.



HÄLSNINGAR



KERSTIN B.

2011-03-11 @ 14:43:57

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback