Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hot potato

God morgon.
Hugo kom upp till oss inatt och var kokhet,
lilla gubben.. nu har han 39,2 i feber,
han har nästan aldrig haft så hög temp,
vad ska man göra? Jag blir så nojjig :p

Huvudsaken är väl att han får i sig vätska? Han har druckit endel saft nu iaf.


Mamma har ljusparty i eftermiddag, får väl se om vi / jag kan åka dit eller om vi skippar det.
Om Hugo mår dåligt så är det bäst att hålla sig hemma, han vill inget annat än att ligga ner heller.
Och jag vill inte åka hemifrån när han är sjuk :p


Vad glad jag vart när jag kom ner nu i morse, och såg alla fina blommor jag fick igår!
Jag älskar blommor, jag tycker det är jättekul med sånt :)
Jag blir så glad av att se dom ;)


Nej jag lär väl äta lite frukost så jag orkar med pigga tvillingarna och en sjuk Hugobus.
Ha en bra dag!!
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback