Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Helgen gick fort, redan Söndag.

Det jag fick höra igår gjorde mig så arg, hur fan kan man anklaga nån för nåt sånt?!.
Världens snällaste person, som aldrig skulle aldrig göra nåt sånt!
Nej usch, där sjönk du i mina ögon kan jag tala om.

Jag såg Black Swan igår, men jag fattade aldrig riktigt vad den handlade om,
jo jag fattade men den var liksom konstig. Jag fick inte ihop vissa saker :p
Men den var rätt bra ändå.

Idag ska jag städa massor, och rensa lite papper och sånt,
måste passa på medans Ronny & Hugo inte är hemma, eller ja, iaf Hugo.
Sånt går absolut inte att göra när en nyfiken liten kille vill vara med :p

Men nu först ska Max & Vincent få lunch, sen ska dom sova.
Det är så skönt nu när man fått in lite rutiner,
dom vaknar ca 7-8, får välling. Mellanmål där mellan nån gång.
Sen vid 11-12, lunch & sen sova kanske 1-3 timmar. Sen mer mellis.
Sen efter nån timme middag, och oftast så är dom vakna till läggdags vid 18-19 tiden,
då får dom gröt och sen sover dom förhoppningsvis hela natten.
Ibland vaknar dom och vill ha mat, dom har väl sina olika tillväxtperioder antar jag, så dom behöver mer näring än vanligt.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ammie

vad har hänt?? <3

2011-03-20 @ 23:26:50
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback