Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Idag var det meningen att vi skulle på folkrace och titta på syskonen som kör,
men Ronny fick lov att jobba idag, ca 5.30-11.30, så jag och barnen har haft en lugn förmiddag hemma bara. Jag tar mig inte dit, och jag orkar inte vara där och ta hand om alla barnen själv..

R kom hem, tog Hugo med sig och åkte och skulle städa bilen,
tvillingarna sover så jag har setat framför datorn med en kopp kaffe och tittat runt lite,
lyssnat på lite musik och bara softat en stund. :)

Max & Vincent sov ända till 8.45 imorse utan att äta! Dom får ju välling innan vi lägger oss på kvällarna, runt ca 22-23 tiden, sen brukar dom sova till ca 6.30, men imorse var dom lite extra trötta tydligen :)
Ja det är bara att tacka & ta emot!
Är inte ofta det händer, samtidigt som storebrorsan också sover! :p


R ska ut ikväll, så jag ska väl bara va hemma och titta på film eller nåt.
Kanske ska köpa hem lite chips eller nåt gott och ha lite lördagsmys i min ensamhet. :)



Hugo med sin moster igår :)








Maxen


Vince


Två glada prinsar i mosters knä :)




Nej nu ska jag hänga tvätt, får passa på medans det är fint väder ute så kanske det hinner torka ute :)

(bara för det så börjar det säkert regna när som helst, brukar ju va så :P )

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback