Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

"mamma"

Igår lät det verkligen som att Vincent sa mamma!
Men kan det vara möjligt? När brukar bebisar säga första ordet?
Jag minns inte riktigt :p
Tänk om, hihi då är jag överlycklig, det lät så gulligt :)
men det kan ju bara ha låtit så..
dom säger ju dadada,papapa,mamama å sånt men aldrig ett helt ord liksom.

Jaja..


Igår kväll fick jag nåt ryck och städade massor på övervåningen,
Ronny funderade vad jag hade fått för fel när han kom hem från jobbet vid 23.30 och jag höll på att städa :p annars brukar jag sova eller titta på tv och va dötrött..


Hade tvättid igår, hann inte torka allt så det hänger kläder lite överallt , så ska väl plocka med det idag, sen kommer syrran & Micke en sväng.

Ronny och Hugo har nyss åkt och köpt vattenfärger, så ska väl pyssla lite med Hugo sen om småbrorsorna tillåter.

Jag var på utvecklingssamtal igår och allt gick så bra så, vad skönt! :)
Det visste jag väl redan men jag vet ju egentligen inte hur allt går när han är på dagis.
Han är iaf alltid glad och nästan aldrig ledsen,
sur är han väl ibland men det är väl alla ;)


Nej nu ska jag dricka lite kaffe och börja vika tvätt.
Hej hej!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback