Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Plupp.

Gårdagen var inge rolig.. men idag är det bättre. :)
Har tvättid just nu, ska dit om en stund igen.
Barnens farmor har varit hit en sväng, fick lite hö & sågspån till kaninerna.
R ska snart åka och jobba..
Syrran & Micke kommer hit om nån timme.

Sen laga middag, äta & ha lite mys med barnen..
sen lägga tvillingarna.
Sen ska jag på utvecklingssamtal på dagis medans min mor är här och passar barnen.
SEN KVÄLL!!


Inatt drömde jag att jag fick glassplitter på mig, usch vad hemskt det var att dra ur alla glasskivor ur kroppen, och jag fick i ögonen. När jag vaknade dagen efter (i drömmen) så hade jag en glasbit kvar i ögat, aj vad ont det gjorde och att sen försöka pilla ut den, usch jag ryser fortfarande :p

Kan lova er att det var skönt att vakna imorse trotts att jag var otroligt trött!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback