Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sad..

Usch vad jag känner mig ledsen idag, det känns helt konstigt i magen.
En av orsakerna är att grannarna ska åka, Hugo kommer komma hem efter dagis och fråga efter sina kompisar, och han får ju inte träffa dom på mer än en månad.
Visst, han kommer ju roa sig med annat och vi träffar andra barn,
men ändå, det svider ju lite i mammahjärtat, jag vet ju hur kul han brukar ha här ute med Vian och hennes syskon.

Jaja det går inte att göra nåt åt det ändå så :p

Imorse när jag plockade upp tvillingarna så hade Max lyckats få av sig bandaget!
Åh vad rädd jag vart :P
Som tur var så var det det yttersta, och det som sitter närmast "såret" satt kvar.
En jäkla lättnad att se!
Så jag kunde bara linda runt nytt som ska sitta ytterst.
Imorgon ska vi till doktorn igen och lägga om allt.

Nu luktar det bajs här känner jag, ska väl byta blöja på den skyldige sen dricka lite kaffe.
Måste städa idag, tänkte baka bullar också om barnen är snälla och kan leka själva lite,
eller ioförsig så kan jag vänta tills pappan slutat jobba så gör jag det då.

Aja, Hej hej.



Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Jaaa, gud vad jag längtar efter att få känna mig normal igen :) Det är inte ett dugg roligt det här. Tur att det kommer något väldigt bra från det iaf :D

2011-05-23 @ 10:53:58
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: Marie, Mamma till William & Lius ♥

Tack så mkt =)

2011-05-23 @ 12:20:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

åh har du oxå en liten vincent där hemma :)

har för mig att vi pratade medans du va gravid med tvillingarna?

kram kram

2011-05-23 @ 12:27:28
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Löjligt äre inte enligt mig, alla har olika åsikter..men man ser att J gnistar av irriteration när han måste klä sina barn i en "tjejfärg" x) ser bara roligt ut, hahaa..alltså när han gör så

2011-05-23 @ 22:01:32
URL: http://mammah.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback