Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Slut som människa..

Ja usch vad trött jag är idag! Känns som om jag inte har sovit på hela natten, fast jag har sovit ca 7 timmar, så jag ska ju vara nöjd!
Men det är störande att jag ändå är så trött.
Kanske fick solsting igår haha, nej då..

Igår var vi ute hela dagen, förutom när vi var till läkaren. Eller ja, tvillingarna fick va inne med sin far när han kommit hem från jobbet.
Hugo lekte med alla barnen, cyklade lite på gården osv,
jag känner mig ganska trygg med att Hugo är ute nu,
det känns bättre och bättre, förut har jag inte fattat hur fan folk kan låta sina barn va ute helt själv och leka, men alltså man måste ju ha sunt förnuft,
här ute är det iaf så bra så barnen är trygga,
jag kan ju inte stänga in han liksom.. tänk sen när han är större och ska cykla till kompisar osv,
jag kommer ju få spunk :p
Nojjig mamma!!
Sen har vi ju så många barnfamiljer runt omkring, alla känner ju igen varandra och alla hjälper liksom till och kolla barnen som är överallt här ute :)
Sen har vi Gerda också, hon är superbra, barnen verkar gilla henne massor :)


Fick äntligen fingrarna ur röven och grävde bort gräset på ett ställe där det ska vara land,
gjorde även klart det på framsidan där buskarna satt förut, där vi nu har land.
Ska bara plantera lite också men det tar vi en annan gång :p


Skriver mer sen. Hej så länge!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback