Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag, eller?

Känner mig lite dagvild, det är väl söndag idag?
Vart tog helgen vägen? :p

Idag är jag trött.. trött AB.
Hade en karl som var ute och slirade inatt, skulle så fint baaaara ta några öl och inte va ute länge,
kom sen hem vid 3 och var bajsfull..

Inatt har jag nog sovit 4 timmar, vilket är alldeles för lite för mig.. jag behöver iaf 6 timmar, det är jag liksom van vid.

Aja, är bara att hajja läget och starta dagen..
barnen har fått frukost, jag har ätit en macka, ska ta en kopp kaffe.
Hugo sitter och målad just nu, Max & Vincent är i sitt rum och röjer runt :)
Är så roligt nu när dom leker med mer saker än förut :p


Idag MÅSTE vi tvätta, hade tvättid i Fredags men jag glömde bort den..

Det verkar bli sol idag iaf, det är positivt!

Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Det är beräknat 20 Juli, men jag är helt säker på att hon kommer tidigare :)

2011-05-08 @ 07:54:08
URL: http://emelieaspelin.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback