Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Buu.

Hej på er.
Var full fart hela helgen, Hugo fyllde år i söndags och det var kalas både lördag och söndag.
Så kul att träffa familjerna igen <3
Hugo var jättenöjd med alla presenter, han fick flera olika radiostyrda bilar :P
kläder, lastbil, pussel, massa målarsaker, massa köksprylar typ, han tycker det är så kul att baka å greja, han tar jämt köksredskap av mig och leker och sullar med vatten å så,
så jag köpte massa på Dollarstore :P Vispar, slickepott, slevar osv,, mycket billigare där än att köpa liknande på leksaksaffären! Han vart överlycklig iaf :D
Så nu får han "baka" när han vill ;)

Han fick även filmer,klistermärken, bilbanor, garage, godis, sen ska han få Cars 2 när den kommit ut :)
Jag har säkert glömt nåt nu men :P

Igår var jag helt slut alltså, det tar på krafterna att fixa allt innan, under och efter kalaset :p
Ronny gjorde ju inget typ, ;)
Sen är vissa saker lite jobbiga just nu, psykiskt.
Mycket som händer runt omkring och jag har bara lust att låsa in mig och inte prata med NÅN.

Idag är jag piggare iaf, måste ordna upp lite här hemma , ser ut som ett bombnedslag med papper, leksaker, kaksmulor, tvätt osv överallt. :P

Såna här gånger är jag iaf så jävla glad att jag har diskmaskin!! :D

Nu har Max & Vincent vaknat så måste kila ner.
Lägger ut massa bilder sen :)

Puss å hej




Kommentarer
Postat av: Stefan

Se där, bilar går alltid hem!

2011-12-08 @ 13:30:38
URL: http://www.bilbanor.n.nu

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback