Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gaah.

Jag känner mig så jävla stressad. Det är så mycket som ska göras & fixas men jag har ju ingen tid med
nåt! Jag har så mycket idéer och känner mig jättekreativ, men hinner ju inget.

Max & Vincent är så dryga nu, dom klättrar överallt, jag plockar bort stolar & annat så att dom inte ska kunna klättra upp, men dom är så jävla smarta och hittar på något annat sätt så att dom ändå kan ta sig upp på bänken m.m..
Hugo är bråkig och tjurig :P
Jag kan knappt gå och kissa!!
Jag törs helt enkelt inte gå ifrån.


Hugo har bråkat på kvällarna i några veckor nu, han vägrar somna..
igår trodde jag ju att han hade somnat, men tji fick jag, han kom smygandes upp så det var lika bra att lägga han bredvid mig för jag skulle också lägga mig då..
han somnade nog inte förräns 23.30 alltså.
På tok för sent!!

Nu ikväll har han varit likadan, nu är det tyst där nere så jag HOPPAS han har somnat.

Skulle behöva vart barnfri några dagar så jag kan komma ikapp med lite :P
Men äh ;) det får bli en annan gång.

Barnen ska till sin pappa i helgen, men på fredag ska jag först på ljusparty och sen party hos Catrin :D
Ska bli riktigt skoj!
Sen på lördag är jag antagligen bakis och kommer va koma hela dagen.
Så då hinner jag inte med så mycket annat..
Skulle ha fått fram lite julsaker nu vid första advent också men det hinns nog inte med,
så får bli lite längre fram.

Nej nu ska jag sova..
God natt !!








Tänk vad skönt med sommar!! :)
Vi har inte fått snö än, men det blir säkert en långdragen vinter ändå..
blä :p

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback