Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I feel as good as new!

Tänk vad skönt det kan vara att bryta ihop!
Det kanske är först då man kan börja gå uppåt igen och fylla på med ny fräsch energi!
Jag sov en stund på eftermiddagen, sen vaknade jag och kände mig jättepigg och glad och positiv :)
Sen kom alla mina barn hem, Ronny gjorde maten här sen åt vi,
sen åkte vi till min farmor och hälsade på :)

Måste åka dit oftare alltså, har så dåligt samvete över att det blir så sällan!
Men vad gör man, det är ju så fullt upp, och det hade varit tusen gånger lättare om jag hade haft körkort.
Men inget jag kan göra åt saken, har tyvärr inte dom pengarna.

Nu känner jag mig iallafall mycket bättre psykiskt, hjärnan & hjärtat känner sig redo för att tampas med allt igen :)

Nu ska jag lägga en söt Hugo,
hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Ammie

Vad skönt att du mår bättre gumman! du VET vart jag finns, dag som natt! <3



Puss.. Älskar dig.

2011-11-17 @ 14:01:09
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback