Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag..

Det märks att mina sömnrutiner blev fel i helgen,
igår kväll var jag dötrött, lade mig vid 22 men kunde inte sova och har typ inte sovit nånting inatt :P
Nu är jag trött så förhoppningsvis rättar det till sig inatt :)

Har en sjuk Hugo här, inatt när han kom upp tyckte jag att han kändes så varm,
imorse hade han feber,, så inget dagis idag eller imorgon, får se hur han mår imorgon om hur det blir på onsdag.

Imorgon ska jag till mamma på ljusparty så då får pappa Ronny vara här med barnen.
Ska bli skönt att komma ut lite bara jag..

Grannarna här lär ju fundera vad vi gör här inne, Vincent har börjat skrika så förbannat högt,
Hugo har börjat hålla för sina öron :P Tror att han tycker det är lite jobbigt med dessa busiga småbrorsor ;)

Jag längtar tills den 25e! Då blir det party :D
Wihoo! :)







Kommentarer
Postat av: Catte

ja då ska vi parta! ;D

Kram!

2011-11-15 @ 22:40:43
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback