Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Prick.

Dagen har varit hemsk, jag har verkligen känt mig som ett vrak.
Hela året har varit en känslomässig berg och dalbana så inte så konstigt om man till slut kraschar!

Så mycket funderingar kring livet, framtiden, minnen, vilken väg jag ska gå,
ska jag bo kvar eller flytta, för vad fan ska man bo kvar här för, egentligen?...

Har verkligen sett vilka vänner jag har, vilka som faktiskt bryr sig.
Skönt att inse, för då är det lättare att skita i dom andra!

Sen är det så mycket nu,, allt julfix, JULKLAPPAR (har inte köpt en enda!), vart vi ska va på julafton, vem som ska ha barnen, jag trodde verkligen att den här julen skulle bli himla mysig, men jag känner mig bara tveksam nu.

Gud vad jag skulle vilja ha någon att umgås med på kvällarna,
bara att ha lite filmsällskap liksom! Någon att prata med också..

Julen handlar ju mycket om att man ska mysa med sina nära och kära,
men nu har jag ju ingen familj på det sättet, jo klart jag har barnen,
men förut var det ju liksom VI, nu är det typ jag och barnen.
Inte samma sak..
har som sagt mycket funderingar kring allt just nu.

Hugo har varit så himla go idag, sådär extra charmig, han har nog sett att mamma inte mått så bra.
Han är helt galen i alla julsaker, jag orkade inte plocka fram allt igår utan tog bara fram ljusstakar å de..
så nu har han ju rivit upp halva kartongerna med massa annat skit,
så imorgon lär jag plocka iordning allt. Suck :p

Jag har verkligen ingen lust alls att fixa & göra mysigt, vad är det för idé om inte ens någon ska se det??.
Om det bara är jag.. Hugo tycker väl det är spännande men han & tvillingarna river ju i allt så det kommer väl bara vara kaos ändå.. och jag ORKAR inte hålla ordning på allt HELA tiden :p

Neej uuuusch å blää på livet just nu!




Från i Fredags.. där var jag på världens bästa humör och allt kändes bara såå bra.
Tänk vad fort det vänder.



Kommentarer
Postat av: Emma

Du har funderingar kring livet och framtiden. När jag sa det till dig, kommer du ihåg vad du gav för råd till mig då? Tänk NU, IDAG. Det hjälpte mig iaf. :)



Jag önskar att jag hade DIG att umgås med! Oftare alltså. Det skulle vara så roligt och skönt att bara hänga tillsammans utan att behöva göra något, bara umgås. Asså du anar inte hur mycket jag skulle vilja det. Bara av den anledningen, alltså du, funderar jag nästan på att flytta norrut. :) :P



Kraam min finaste vän!

2011-12-02 @ 15:27:02

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback