Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoo.

Mina barn är sjuka, Max & Vincent är dyngförkylda. Hugo är lite snorig och hostig och igår var han hängig.
Kul jul :P
Det var ett tag sen dom var förkylda nu så jag ska väl inte klaga ändå.

Idag medans tvillingarna sov så bakade jag och Hugo pepparkakor.
jag köpte hem en deg i helgen (ja jag köpte en färdig deg :P ),
och han har tjatat hundra ggr varje dag sen dess, imorse orkade jag inte höra på tjatet nåt mer så var lika bra att baka :)

Jag tänkte baka mer julgottis sen, lite längre fram, och kanske när jag är barnfri så det går enklare ;p
Det är jättemysigt att baka vissa saker med barnen, men det krävs lite tålamod :p

Julen kommer bli jättemysig i år, det känner jag på mig!!


Vad har vi gjort i helgen då??
Hmm,.. tagit det lugnt, varit hemma..
var på Kim´s 1 års kalas i lördags, jättekul att träffa lite vänner och barnen fick leka :)

Sen på kvällen/natten där kl.00.00 fick Sandra bebis!!
En liten pojke :)
Jag tycker att det är lite kul, att vi båda har lyckats få 3 pojkar, varav 2 är tvillingar :)
Jag satt och tittade på gamla kort här om dagen, hahaha åh vilka minnen vi har!
Massa tok! :D
Jag längtar tills vi kan ses så vi får träffa lillskrutten!!


Nu ska jag måla alla 20 naglar och se på tv innan det är sovdags.
Hugo somnade inte förräns nyss,, så nu måste jag varva ner lite inna jag kan slappna av.

Kommer lite bilder sen!
Puss Hej





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback