Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En vecka..

Nu har det gått mer än en vecka sen jag blev ensamstående och det har gått jättebra.
Både med mina egna känslor och med barnen.
Vi umgås ju med Ronny ganska ofta, även om det bara är en timme eller så så får barnen träffa han,
dom sågs ju inte så mycket annars heller eftersom Ronny jobbar,
men vi har försökt ses ofta denna veckan så att barnen, speciellt Hugo, inte funderar vart pappa har tagit vägen..
Men jag tror det börjar sjunka in nu, Hugo förstår liksom det här med att vara hos mamma och att vara hos pappa, på nåt sätt.
Vet inte hur jag ska förklara, men det känns liksom rätt, magkänslan känns bra.

Jag har haft så mycket energi över!!
Så himla skönt att slippa allt småtjafs & sånt!



Jag pissar på alla som gnäller och undrar "hur fan hon ska klara av det" !!
Sköt erat egna liv istället.


Idag har vi gjort lite allt möjligt, vart på möte, gått på promenad, haft besök, bakat,
städat, tvättat, och allt annat som man gör varje dag.
En ganska bra dag faktiskt.

:)


Kommentarer
Postat av: ammie

Klart du klarar det gumman :) du är stark!

Och du känns som en hel annan Nina :) en gladare o spralligare nina ;D



Älskar dig.. Puss <3

2011-10-11 @ 18:38:25
URL: http://du kan min blogg :P
Postat av: Emma

vad skönt att de känns bra de här med separationen. Själv hade jag gått under, om de hade hänt så mellan mig och tobbe-Älskar honom över allt annat TROTS att vi bråkar mkt.



skönt att ni båda mår bra och att barnen tagit de brna:)

2011-10-11 @ 20:14:02
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: Mimmi

Va skönt att allt går bra med barnen! O att de känns bättre fr dig! Känner dig inte men har läst din blogg länge nu eftersom vi nästan har lika gamla barn :) o ja måste säga att du verkar mycket gladare nu :) så utan att kunna uttala mig ordentligt eftersom ja inte känner dig , så verkar de ju ha varit ett bra beslut av er :) lycka till i fortsättningen :)

2011-10-11 @ 20:16:58
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback