Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi =)

Vad glad jag blir av era kommentarer när ni skriver att jag verkar mycket gladare! :)
Jag känner mig mycket gladare också!
Inget dumt menat mot Ronny eller så, men utan allt tjafs och all negativ energi som har gjort luften så tung här hemma (vet inte hur jag ska förklara det men..) men jag får så mycket mer energi över och jag blir liksom piggare & gladare.

Jag & Ronny kommer ju fortfarande vara väldigt nära, det finns ingen kärlek bara,
så jag tror det funkar bäst att bo på olika håll.

Allt blir alltid bra på något sätt.

Jag har verkligen börjat känna att saker & ting faller på plats,
och jag förstår mer hur saker hänger ihop, allt händer av en anledning och så är det ju jämt i livet.
Jag tror faktiskt att vissa saker måste hända, bra saker men även tragiska hemska saker,
för att andra saker ska kunna ske.
Flummigt men :p


Nu ska jag se Desperate Housewives :)

Puss & hej




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback