Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj..

Hej hej, såg att jag inte har skrivit nåt sen i fredags,
trodde faktiskt jag gjorde nåt inlägg igår men nähä :p

Söndag idag.. helgen har varit rätt okej.
Lite känslig, lite trött, men fick ju vila fre-lör iaf!
Har sovit så mycket känns det som :p men jag känner att jag har mycket mer energi i kroppen så det var välbehövligt.
Skönt att vi bor isär nu och man faktiskt får en chans att vara helt ensam och kunna VILA, en gång i veckan är ganska skönt iallafall.


Tittade på film i fredags, Cinderella story 3.
Lite mesig men helt okej, ibland är det kul att se såna där typer av filmer :P



Sen har vi myst, lekt, tvättat, promenerat, haft besök m.m..

Nu ska jag se vad unge herr Hugo gör i sitt rum, han ska sova snart och då ska jag ta en dusch sen titta på tv sen sova. :)
Måndag imorgon igen.. ny vecka & nya möjligheter!


Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback