Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

PMS-bitch.

Jag satt och funderade igår varför jag kände mig så himla konstig.
Då kom jag på det, ska ju ha mens om typ en vecka och jag blir alltid i sån obalans innan,
blev så efter graviditeten med tvillingarna, förut hade jag inga problem alls vid mensen.
Det är fan inte lätt att va kvinna :p

Känner för att bara sätta mig och grina åt ingenting, så jävla känslig, fast det kan vända på en sekund och då känner jag mig lyckligast i världen!
Tål inga intryck alls, ska nog hålla mig undan internet nån dag tills det lugnat ner sig :P
Ibland orkar man knappt gå in på facebook, vissa gör inget annat än att gnälla och man orkar bara inte med..


Så istället för att vara en pina för andra så håller jag mig undan :p
Nu ska jag dricka lite kaffe och ta en cigg.

Hejsvejs.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback