Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tankar..

Dagen började bra, sen gjorde jag "misstaget" att titta på lite kort från ett tag tillbaka..
tyvärr fanns det kort på mig! Det är jämt jag som fotar alla andra så det är inte så ofta det finns foton på mig.
Jag önskar jag var lika snygg som alla andra :p
Jag blir så äcklad varje gång jag ser ett kort på mig själv där hela jag syns.
Jag hatar verkligen min kropp, inte bara kilorna utan allt annat också.
Huden, magen, tuttarna, allt haha :p
Hade såå gärna velat operera mig, lyfta hela mig haha!

Efter tvillinggraviditeten blev jag en katastrof i nedre delen :p
Magen, huden m.m.. sen sånt som jag inte vill skriva här,
men kroppen förändras ju en hel del vid en förlossning :p

Jag rör ju på mig hela dagarna, finns tuusen saker att göra, spring fram och tillbaka hit och dit och jag äter inget konstigt eller onyttigt, kanske en macka till frukost istället för ägg eller nåt annat, men en macka kan väl inte göra så jävla mycket?! jag brukar oftast inte va hungrig på morgonen så ibland är det nästan omöjligt att få i sig ägg eller fil eller nåt, men jag måste äta nånting för att utesluta att äta funkar inte!
men fan jag blir knäpp på allt det här.

Man ser ju ofta sig själv som värre än vad andra ser det,
jag tittar verkligen på detaljerna på mig själv,
såna där småsaker som typ bara jag tänker på,
men det är ju förjävligt och jag trycker ner mig själv hela tiden.

Allt är absolut värt att ha fått mina underbara barn!!
Men jag skulle lätt vara liite gladare om jag inte äcklades så mycket av mig själv.

Jag skrev världens inlägg men internet krånglade så halva försvann, ååh! :p


Samtidigt så funderar man ju verkligen VARFÖR man tänker som man gör.
Varför är man äcklig och ful om man ser ut som jag gör?
Varför är man bara snygg & sexig om man är slimmad & smal & snygg & allt? :p
Idealen är ju som dom är och man blir verkligen nedtryckt om man inte ser ut så.

En sak som jag är livrädd över, är HUR SJUTTON SKA JAG NÅNSIN VÅGA TRÄFFA EN NY KARL?!.
Haha..
Måste vinna massa miljoner och operera mig först! :p


Nöffnöff!!



Nu ska jag klä på mina småprinsar och gå och hämta storaprinsen på dagis!

Hej hej..



Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

Hej hej

Kul att du skrev på min blogg..

Såg att du bor i mora..

såå fint där..ler..



Man kunde nästan tro att jag skrev detta inlägg..huua..

Trodde man var ensam om att känna så..

8 graviditeter har tyvär gjort sitt med min kropp.



Ha en jättebra dag



Mvh Camilla

2011-10-12 @ 12:09:16
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Maria Larsson

Nina, Nina, Nina!!! Jag känner igen mig så i allt detta! Du anar inte! Gråter då jag ser mig i spegeln och kan inte slappna av då Magnus ska ta i mig. SKa man bara kramas så spänner jag mig! Inte lätt att känna så här. Och detta kanske inte hjälper men jag tycker du är jättefin och blir ofta avis då jag ser kort på dig! Alltid fin och en utstrålning som skulle kunna smälta is! Försöööök att suga åt dig av det! Och du, en karl kommer du att finna den dagen det är dags för det! INGA problem!!!! Och han ska vara stolt att få leva med dig! KRAM!

2011-10-12 @ 13:13:49
Postat av: Emma

OJ! LYLLO dig att dem somnar så tidigt och ändå sover till 6-7 på morgonen..



hoppas du kommer tycka om din kropp mer sen . ja HATAR min kropp med, och de är de nog många som gör!



2011-10-12 @ 16:12:01
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Skit i idealen! Du är fin som du är!! Jag är inte heller särskilt "fin" under kläderna - men vafan, den som älskar dig - han älskar HELA dej ;)

2011-10-12 @ 18:37:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Linda Jansson

Nina..... du är vacker som du är. Jag älskar dig och kommer alltid finnas här.

Det finns nog inte många som är nöjd med sin kropp efter en/flera graviditeter.. Men du är fin som du är!! puss <3 // din kusin Linda<3

2011-10-12 @ 21:30:32

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback