Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjohoo..

Sitter här i min ensamhet. Pojkarna är hos Ronny tills imorgon.

Råkade somna på soffan förut, så skönt, minns inte när jag hade lyxen att kunna göra det sist!
Vaknade och var hungrig..
tog en dusch sen lagat mat.. så har jag lunch tills imorrn också ;)
Kyckling, ris & bea, får duga.

Ikväll njuter jag verkligen av att ta det lugnt! Ska äta och se på film sen lägga mig och sova ut!
Jag tänker INTE ställa någon klocka tills imorgon! :)
Bara för det vaknar jag säkert vid 7 som vi brukar göra hehe.


Hoppas ni alla har en bra helg!!
Puss



Bustroll i sommras :)


Min bror Mattias & Hugo, i sommras :)



Gammal bild på miig ;)



Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kramar

2011-10-14 @ 21:58:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback