Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hejsansvejsan..

Har varit ganska fullt upp dom senaste dagarna..
Imorgon flyttar Ronny och det har varit endel som ska fixas osv..

Idag har jag & barnen varit till Sandra och grabbarna och hälsat på,
åhh vilken mysmage hon har, det står inte på förräns det är dags för bebis att komma ut! :)

Sen hem & åt & sen tvättid..
bakade muffins mellan vändorna också.
Sen hem till Catrin & Stefan och hämta tv & micro,
tusen tack för det, ni är så snälla som hjälper mig! :)


Förkylningen är bättre åt oss iallafall, nu hoppas jag den håller sig borta!! :P

Vi har nyss tvättat klart, nu blir de dusch sen tv en stund innan jag ska stupa i säng.
Imorgon blir det packa lite mer, sen på eftermiddagen går flyttlasset.

Gud va konstigt det kommer kännas imorgon kväll när jag BOR SJÄLV (ja med barnen då men..)

Men gud va skönt det kommer bli, moahaha ;)

Nädå, men det här kommer bli skitbra!

Ha en bra kväll allihopa!!
Tjingeling.





Kommentarer
Postat av: Emma

Usch! fy vad hesmkt med hjärninflammation,de är ju farligt! Vilken tur att ingen annan blev smiddat och att pojken blev frisk?

Vad ska ni hitta på idag?

Kram

2011-09-29 @ 21:57:25
URL: http://www,mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: KB

Det här kommer du att klara galant Nina. Det ligger nog i gernerna.



Kram på dig.



Kerstin B

2011-09-30 @ 15:16:29

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback