Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hooosthost

Alltså fy fan vilken rethosta jag har fått! Vad kan man göra åt det? Nåt tips?
Jag minns att jag hade nån medicin förut som var skitbra men jag minns ju såklart inte VAD det var för medicin, suck. :p
Näsan rinner som ett vattenfall, jävla förkylning förvinn nu!

Hade en lugn och skön lördag igår iaf.
Detta var sista helgen som vi bor ihop, lite mysko känns det allt,
vi har ju ändå bott tillsammans dom senaste 5 åren.. nja lite mer också eftersom han "bodde" hos mig hos mamma innan jag/vi fick egen lägenhet.

Vi åt pizza igår och myste som familj,
barnen somnade tidigt, Hugo somnade redan 18.30!
Så det var så tyst här hemma så både jag och Ronny somnade på soffan.
Finns det nåt skönare än att lägga sig på soffan när man är sådär koma efter maten,
och somna? Tänk om det var lika lätt att somna på kvällarna också men nääe, fast man är dötrött så tar det en stund :p

Sov i typ en timme sen vaknade jag och "oops somnade visst"..

Tittade lite på tv men det var bara tråk där så gick och lade mig vid 22.
Barnen vaknade ganska tidigt imorse, vilket jag förstod eftersom dom somnade så tidigt igår.

Nu i veckan har vi lite planerat..
måste ringa om min rygg också, har så jävla ont så jag dör :p
Men det är alltid såna där saker om man skjuter upp bara för att man är lat haha.


Nu ska jag göra iordning tvätten så det är klart, har tvättid 10-14.
Ska försöka städa lite också men det är typ omöjligt med dessa busfrön!

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback