Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hummmm.

Jaa. jag har typ tappat suget för att skriva, jag kommer inte på nånting att skriva här :p
Det kommer och går, det kommer nog tillbaka snart :)

Ska lägga ut lite bilder bara jag orkar ta in dom på datorn från kameran..

Helgen har varit lugnt iaf, Ronny kom hem i Fredags och var liite sliten :p
Nå spöken hade dom inte sett heller, kanske beror på alkoholen? ;) hehe.
Tittade på film på tvn på kvällen, käka lite popcorn..
Lördag var vi hemma bara,, tur det finns barn på gården så Hugo har nån att leka med när inte mamma orkar gå iväg nånstans.
Vincent har varit helt omöjlig, såå skrikig och dryg på Max, och Max blir så jävla förbannad och skriker och jaa.. man blir helt slut kan jag lova, när dom somnat och det är TYST, då blir man dötrött på en gång.
Folk som brukar va hit och hälsa på säger att dom är helt slut när dom åker härifrån, hehe.
Det är verkligen syskonkärlek där :p herrejösses, hur kommer det bli när dom blir äldre tro? :P
Haha, men jag älskar att jag har fått mina tvillingar, helt underbart, så goa!!

R va chaufför igår så jag tittade på film i min ensamhet,
Hall Pass. Helt okej.



Idag fick jag sovmorgon!! Mycket välbehövligt!! Sen hade vi tvättid 10-14 så har fixat det.
Sen bara grejat hemma, alla vardagssysslor tar sin lilla tid..
Tittade lite på tv samtidigt, om WTC..
tänk att det gått tio år sen.
Aja..

Imorgon är det ny vecka och dagis igen..
lite inplanerade möten denna vecka. sen får vi se vad vi hittar på.

Tack & hej!



Kommentarer
Postat av: Ellie

Känner igen det där med att de bråkar och tar saker från varandra och så blir det ett jäkla liv!

Försöker slå dövörat till men inte det lättate!

2011-09-12 @ 15:52:00

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback