Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu så.

Saker börjar klarna känns det som.
Ronny får nyckeln och flyttar nästa Fredag eftermiddag.
Skönt att veta lite mer NÄR han flyttar.
Och man kan planera lite mer..

Blir väl lite mer packa nu i veckan, vissa saker går inte att packa förräns typ sista dagarna men vi tar det som går :p

Så nästa helg blir jag ensamstående :p
Hmm undrar vad vi ska hitta på den helgen då?
Hugo ska iaf va med Ronny första dagen så han ser vart pappa tar vägen osv..
tror det blir bäst så, annars kommer han ju bara tro att pappa tar sakerna och drar och inte veta vart han är.
Max & Vincent förstår väl inte så mycket..

Sen den 8e ska jag ha paaarteeeyyyy! :)
Lite middag också hade jag tänk, kommer bli asbra :D
Jag längtar.

Gud va mysko det kommer kännas när alla barnen ska va hos Ronny, vad tomt det kommer va då :p
men samtidigt skönt. Då kommer jag verkligen kunna vila, eller göra vad jag vill!
Det kommer bli bra det här, och så kan jag planera in saker varannan helg osv,
det kommer faktiskt bli skönt att veta att jag kommer kunna vila och ladda ny energi då och då.
Barnen kommer va hos mig på veckorna, men då Ronny jobbar morgon så kan dom ju ses en stund på eftermiddagen iaf.

Det kommer verkligen bli en ny start för mig känner jag, och allt känns så välbehövligt,
och jag ser verkligen ljust på framtiden.

jaja, nu ska jag noppa ögonbrynen innan pruttisarna vaknar :p



Kommentarer
Postat av: linda jansson

Jag saknar dig <3



Låter som att det blir bra med allt. vi måste ses när jag kommit hem. puss <3

2011-09-22 @ 20:58:49

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback