Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Shopping :)

Det blev lite mer shopping än planerat :)

Vi har ju tänkt köpa bobbycars till tvillingarna länge, men ja det kostar ju lite när man måste köpa två stycken, så det har inte blivit av.
Men jag & mamma gick in på leksaksaffären idag och skulle kolla lite,
så sålde dom röda bobbycars för 299 kr!
Annars kostar dom ju runt 500.
Så vi tog oss faktiskt råd och köpte två stycken.
Så nu har dom egna bilar, och dom brukar ju va populära i några år ;)
Nu kan dom racea alla 3 :p
Hugo vart lite sur & avundsjuk och ville slänga sin :p
Men till sist så brydde han sig inget mer.




Mina fina pojkar!! ♥

Sen hittade jag skor, till mig ;)



Himla sköna!!


Och mascara & ett halsband ;)
Man måste faktiskt unna sig ibland!
Och jag kan ju inte gå i ballerinaskor hela vintern.. hmmm. ;p
Haha.
Nej men 399kr var ju inte så dyrt faktiskt, nu har jag ett par varma skor!


Love it.

Kommentarer
Postat av: Eelin

Vad fina saker du/ni köpte.

Hoppas allt är bra.



kraam.

/E

2011-09-23 @ 20:52:18
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

mycket fint du shoppade:) Lite småhäftig bild med alla 3 på varsin bobbycar:)

2011-09-24 @ 21:19:47
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback