Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck..

Usch idag är det en sån där dag då man bara är less.. jag känner mig ledsen,
har bara lust att sätta mig i ett hörn och grina, haha.
Men inte kan jag grina heller, min kropp är ju kokobäng.
Ibland önskar jag att jag var som endel andra, som kunde gråta hur lätt som helst,
man behöver faktiskt få ur sig känslor annars blir man ju som en bomb som kan explodera när som helst, och då inte i tårar utan i ilska :p

Fick mens inatt så allt beror väl på det!

Jaja, så kan det va.


Jag skulle vilja ha en kram!! Känna lite omtanke, lite närhet.




Näää hej då.

Kommentarer
Postat av: Ammie

Jag ringer dig imorn gumman, ska ner till Maria till kl 10.. ringer dig när jag är klar där! för jag behöver också en kram nu... usch...



Puss gumman. ÄLSKAR DIG!

2011-09-17 @ 00:20:09
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback