Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoo..

Seg morgon.. somnade ganska okej tid igår ändå och har sovit bra hela natten,
men vaknade och hörde regnet ute, då blir man ju bara seg :P
Det är så mysigt att ligga och lyssna, man vill knappast gå ifrån den varma sängen!
Men men no choice!
Hugo skulle på dagis, så han är där och har skoj.
Igår var det stängt på dagis och det hade jag fan glömt bort, tur att grannen påminde mig :)

Jag & busfröna ska snart göra oss klara och gå och hämta han..
sen ska han iväg med sin far en stund, dom skulle slänga nå skräp eller va fan de var.
Sånt är ju alltid viktigt att göra överallt förutom här hemma ;p
Hemmet prioriteras alltid sist tydligen.
Jaja.. ska bli skönt att få bo själv!!

Imorgon åker R till Borgvattnet igen som nästan varje år.
Åker dit och dricker öl och letar spöken :p
Lycka till ;)
Han kommer hem på Fredag igen iallafall.

Sen står det inte på förräns det är dags för att han ska flytta!
Måste börja kolla igenom lite i köksskåpen och sånt, se vad han ska ha med sig och vad vi behöver köpa..

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan vi ska pysa iväg.

Ha en bra dag alla!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh vilken fin bild Nina! Du är jättefin! Snygg!

2011-09-06 @ 11:52:51
Postat av: Catte

hoho!

Vi måste se till att ses någon dag!

Puss!

2011-09-06 @ 20:46:22
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback