Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trött AB

eller ja, inte jag.
Men Hugo :p
han somnade på soffan igår vid 17 tiden, jaha tänkte vi, då blir vi vakna inatt ;)
men han vaknade vid 21 och lade sig i våran säng bara och somnade om och sov ända till 6.30 då han var hungrig, han åt ju knappt nån middag alls så det var inte så konstigt.
Han mådde inge bra alls så han fick vara hemma från dagis.
Det är väldigt ovanligt att han sover sådär mycket!
Men vi får se, han kanske bara behövde extra vila!
Jag somnade innan 22 igår så jag är pigg idag :)

Jag var på ljusparty hos Ammie igår, lika trevligt som alltid när man träffar folket :)
Fanns mycket fina nyheter för hösten/vintern!!
Skulle vilja köpa allt, men ska ha plats för allt också ;)
blev lite ljus iaf.


Idag blir det väl bara en slödag hemma, så får vi se hur Hugo mår senare.


Max & Vincent planerar bus ;)




Vincent har missuppfattat det där med solglasögon ;)


Mys med Max!


Hugo ute för nån dag sen..


Vincent chillar i gungan


Max gillar inte att gunga.



Kommentarer
Postat av: Emma

vad söta tvillingarna va på videona:)

Håller de alltid ihopa när de leker??

Vad fick de för fina presenter när de fyllde 1 år:)??

Har de börjat på dagis ännu? om inte i så fall när:)??

Kram

2011-09-18 @ 22:01:17
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback