Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Goder Morgon.

Tjohoo idag syns solen!
Skönt! Det har varit några grå snöiga slaskiga dagar,
så när jag klev upp i morse o såg solen så blev jag genast glad!

Hugo är på dagis,
ja förresten, Max & Vincent har fått dagisplats! Här i noret! Så himla skönt!!
Jag är supernöjd, har bara hört positivt om det dagiset och även om det inte är samma dagis som Hugo går på så är jag nöjd.
Hugo verkar dock lite bitter över att dom inte får gå på samma dagis..
han vill också gå vid sjukhuset säger han.
Men han tycker om sitt dagis, sina fröknar o alla kompisar så han tar nog detta bra ändå.
Sen är det snart bara 1 år kvar innan han slutar på dagis och börjar skolan.

Jag ska bli bättre på att uppdatera här, jag lovar ;)
har lite brist på tid ibland bara, men det förstår ni nog.
Sen har jag bara varit allmänt less på alla nyfikna människor som egentligen inte bryr sig utan bara vill snaska i sig onödigt vetande om någon annan ;)

Jag har massor att lägga ut, så ge inte upp hoppet om Nina haha ;)
Måste ju visa bilder på uteplatsen också!
Än är det inte helt klart, ska upp några brädor till men vädret satte stopp för det.
Så det ska fixas så fort det är möjligt.
Men jag är iallafall jättenöjd!

Nu ska jag pussa lite på mina skruttnissar o fixa lite innan vi ska hämta Hugge.





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback