Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Busungar

Max & Vincent har blivit så duktiga i trappan, så skönt!
Mitt hjärta håller på att dunka ur när dom går där men dom klarar det bra.
Det är ingen idé att ha grinden längre, dom klättrar över hur lätt som helst. Då är det bättre att ta bort den så dom inte bryter nå ben när dom klättrar å har sig.

Så nu är övervåningen kaos också ;)
Man får ju inte ha nånting ifred liksom ;)
Sovrummet låser jag så dom inte river ner alla mina foto & sysaker osv.
Mina små busiga 2 åringar är som två orkaner, och dom är så jävla smarta, dom klurar ut allt :p
Det gäller att ligga flera steg före hela tiden för att behålla kontrollen ;)

 
Och det här är bara början än..
tänk vad dom två kommer gå ihop och slå ut morsan! :P
suck ;)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback