Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Not good at all.

nej fy fan så kasst man kan må!
Igår trodde jag att jag skulle dö alltså, varannat andetag blev en hostattack som kändes som om den aldrig skulle sluta. Nej fy fan, och det gör ju så himla ont i hela ryggen och runt om när man hostat sönder sig, stackars muskler :p

Tur att barnen har en sån bra pappa som kunde ta dom lite extra,
men jag känner mig så kass när jag lämnar bort dom, som en värdelös mamma. usch hatar känslan när dom ska till nån annan.
Jag vet ju att dom har det bra med sin pappa! Men jag saknar dom direkt dom gått utanför dörren.

Han vabbade idag, det var meningen att dom skulle börja på dagis idag igen efter sommarlovet, men dom är så snoriga så dom får va hemma nån dag. Vi är sjuka hela gänget.
Så barnen sov hos Ronny.

Jag sov hela eftermiddagen igår, sen tidigt på kvällen..
Imorse var jag till vårdcentralen,
jag hade väldigt trånga luftvägar.
så fick 2 st inhalatorer och hostmedicin.
Det blir ju mycket värre pga rökningen..
men jag har dragit ner massor FAKTISKT.
och har inte rökt på 2 dagar nu.
Nu jäklar får det va slut!
Ciggen har hjälpt mig massor detta år, med att lindra ångesten när den varit som värst.
Men det är fan inte värt det, att bli såhär dålig varje gång jag blir förkyld.
Och eftersom jag inte har halsmandlar så sätter det sig djupare,
alltså i luftrören. + rökning. + alla gener med astma osv..
Det går icke!


Nu ska jag bli hälsosam! Inga cigg, ska göra en detox. bli nyttigare och motionera mer.
Försöka få bort så mycket socker som möjligt.

Har inte brytt mig ett skit på nån månad,
och det märks både på huden och vågen. uuurk!!!

SKÄRPNING NINA!!!
 
Meen, jag satsar på Beach 2013 ;)
Hehe.
 
 
Nu ska jag ropa in katterna sen försöka sova.
 
Puss å heej.
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback