Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag it is.

Jag har haft en sån där konstig känsla, både igår och idag.
Det är lite drygt, jag kan liksom inte sätta fingret på vad som är mysko?
Jaja, det blir väl bättre.

Idag har Hugo varit på dagis, märks att det är Fredag idag, guud vad trötta vi var imorse.
Imorgon ska det bli så skönt att inte behöva stressa upp tidigt på morgonen.

Efter dagis så gick vi och kollade tvättider, som tur var så fanns det en på en gång.
Har inte tvättat på över en vecka så vi hade knappt något rent :p
Jag saknar att ha en egen tvättmaskin :p

Så vi har tvättat lite, sen medans tvillingarna sov så tog jag en powernap & Hugo tittade på tv,
det är så mysigt att ligga bredvid han i soffan och ta det lugnt en stund :)

Sen hämta tvätten, mamma var hit en snabbsväng och lämnade en grej,
sen har vi lekt och fixat middag och så.

Rebecka kom hit men dom ville gå in till dom istället, tvillingarna sover,
så jag ska titta på ett avsnitt av Unga mödrar.
Skönt att andas ut lite mellan svängarna ;)


Annars ikväll händer inget speciellt, Hugo kommer väl hem om en stund, sen ska han sova..
jag lägger mig nog tidigt ikväll så jag är pigg och glad imorgon ;)
Tycker synd om barnen om dom ska ha en trött och tjurig morsa haha :p


Meen ni får ha en bra fredagskväll allihopa,
skriver nog imorgon!

Puss heej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback