Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trallallallala...

Goder afton!!

Uff vilken dag.
Så mycket att göra.
Men nu är det klart och fan så skönt :)

Har bland annat varit till psykologen idag, så skönt att prata lite,
om MIG. Har så himla mycket funderingar om MIG SJÄLV just nu,
vad ska jag göra, vilken väg ska jag gå..
så det var jäkligt skönt att få lite råd o tips av henne!



Sen haft massa besök halva dagen. trevligt trevligt.

Nu sover alla 3 busungar så jag ska slänga mig i soffan och se om det är något sevärt!

Puss hej




Och du, jag saknar dig, alla våra sms, skämt, vardagsbabbel,.. tänk om jag bara kunde trycka ur dig ur mitt jävla huvud!! :p
I hate this..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback